Trimite-ne bani mama, ca noua nu ne place in Austria

Buna dimineata!

Buna dimineata!

Nu ma cunoasteti ?

Nu !

Eu te cunosc …stau aproape si te-am mai vazut…Chiar nu ma cunosti ?

Nu…

Sunt singura in Austria ca fetelor mele nu le place aici si germana nu o invata niciodata.La ora de germana iese afara, nu suporta limba germana.Profesoara e prietena mea …( zambeste )

Stii ce a zis fata mea : Mama stai tu in Austria numai sa ne trimiti bani ca noua nu ne place in Austria…Fata mea cea mica de 16 ani cand a venit aici a plans abia am tinut-o o luna cu forta.Plangea ca se plictiseste, ca nu ii place aici…Prietenele mele au dus-o in oras i-au cumparat de toate, a fost 2 zile cu masina la cativa kilometri dar nici asa nu a fost bine…

Mama nu imi faci clatite ? mi-a zis intr-o seara…Da tu nu sti sa faci , eu am venit de la lucru si sunt obosita…pai mama tu le faci mai bine…si s-a apucat biata mama de clatite…

Mama dar tie iti merge mana repede….Pai asa ar trebuii si tie caci esti tanara….

Ia spune-mi ce faci la tatal tau la restaurant.Am auzit ca te-a angajat ca muncesti…

Da, mama asa putin caci vine la mine tata si ma intreaba Ce mananci puiul tati….si uite asa trece ziua…

Doamna A…. eu sunt aici singura divortata, m-am ingrasat de la stres, ma dor picioarele ce sa fac…Nu pot sa plec castig bine, am locuinta de la stat, daca la fete nu le place aici ce pot sa fac…

In Romania am incercat 3 luni sa lucrez la fabrica, nu am rezistat, munca multa, bani putini…aici iau bani frumosi, lucrez la bucatarie la un restaurant…cat rezist rezist…

Trebuie sa cobor aici…

O zi buna!

Concluzia : o las pe seama voastra🙂

About Angela...salvata prin HAR

"Lasa-ti visele sa zboare ca atunci cand vei saruta cerul vei intelege de ce nu s-au implinit" Angela I.E.
Acest articol a fost publicat în A FI OM E LUCRU MARE., DATI-VA PAREREA, DE CITIT SI DE LUAT AMINTE, gandurile mele, In fiecare zi invatam ceva, INCREDIBILE și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Trimite-ne bani mama, ca noua nu ne place in Austria

  1. mihaip3000 spune:

    Nu te supara, Angie, dar fiind din Transilvania, o zona cu oameni mai grei de cap, asa ca mine, tu care stii sa scrii frumos si intelept, nu m-ai facut sa inteleg cam nimic. Trebuie sa imi traduci din romana in romana?… Ca sa pricep?

    • Mihai draga sunt romani care muncesc in strainatate si sunt robii copiilor. Ce educatie are aceasta tanara sa ii spuna mamei mie nu imi place in Austria stai tu mama si lucreaza aici dar nu uita sa ne trimiti bani acasa.
      Este dureros ca si mamele sunt ca fiicele.Mie ca si mama mi-ar fi rusine sa ma laud cu fiica mea daca ar avea un astfel de comportament.
      Eu cand vorbesc cu oamenii citesc dincolo de ceea ce spun ei si ma doare cand intalnesc parinti robii copiilor si sa nu mai zic cata prostie sa spui la altii ca te dor picioarele ca muncesti din greu ca sa fii robul copiilor….
      Mihai e trist ce vad in Austria parinti robii copiilor, oameni robii muncii, oameni carora ai vrea sa le spui de Dumnezeu dar ei nici lucrurile elementare ale vietii nu le stiu….sper ca acum mai inteles🙂 te salut Mihai GBY

EXPRIMA-TE!MULTUMESC PENTRU COMENTARIU!O ZI PLINA DE PACE SI BUCURIE SA AI!

